Koettelemuksia 11.12.2017
Edelleen Gatwickissä
odottamassa, että Norwegianin asiakaspalvelu vastaisi. Tässähän syntyi aikamoinen
sotku, eikä viisumin hankinnan kanssa kamppailu tunnu enää yhtä raskaalta kuin
aiemmin.
Kello on suomen
aikaa 5.33 ja Red bullin voimalla mennään eteenpäin. Tilannehan johtuu siitä,
että koneeseen tuli joku tekninen vika ja lento peruttiin odotettuamme koneessa
noin kolme tuntia. Suomen Norwegianin asiakaspalvelu aukeaa ihan kohta ja toivomme,
että sieltä vastataan nopeasti. Norwegianin pitäisi korvata meille hotelli
täksi yöksi ja jotkin lennot Singaporeen. Hotellia ei Gatwickin läheisyydestä
saa, koska kaikki huoneet ovat joka ikisessä paikassa täynnä. Lontooseenhan matkaa
on noin 45 min junalla, mutta mikäli Norwegian suostuu korvaamaan 1000€ lennot
toisella lentoyhtiöllä, lähdemme suoraan Heathrow’n lentokentälle seuraavaa
lentoa odottamaan.
Taas yhtä
kokemusta rikkaampana ja fiiliskin ihan hyvä, koska luotan siihen, että saamme
seuraavan lennon. Perille pääsy Singaporeen on erityisen tärkeää, koska toimitan
joulupukin roolia Ossille ja Elsille. Onhan meillä pari lentoakin ostettu etukäteen
Aasian päässä, jotka olisi mukava päästä hyödyntämään. En usko, että univaikeuksia
tulee Singaporen päässä tämän kaiken valvomisen ja hässäkän jälkeen. What does
not kill you makes you stronger!
Kommentit
Lähetä kommentti