Koettelemuksia 11.12.2017

Edelleen Gatwickissä odottamassa, että Norwegianin asiakaspalvelu vastaisi. Tässähän syntyi aikamoinen sotku, eikä viisumin hankinnan kanssa kamppailu tunnu enää yhtä raskaalta kuin aiemmin.

Kello on suomen aikaa 5.33 ja Red bullin voimalla mennään eteenpäin. Tilannehan johtuu siitä, että koneeseen tuli joku tekninen vika ja lento peruttiin odotettuamme koneessa noin kolme tuntia. Suomen Norwegianin asiakaspalvelu aukeaa ihan kohta ja toivomme, että sieltä vastataan nopeasti. Norwegianin pitäisi korvata meille hotelli täksi yöksi ja jotkin lennot Singaporeen. Hotellia ei Gatwickin läheisyydestä saa, koska kaikki huoneet ovat joka ikisessä paikassa täynnä. Lontooseenhan matkaa on noin 45 min junalla, mutta mikäli Norwegian suostuu korvaamaan 1000€ lennot toisella lentoyhtiöllä, lähdemme suoraan Heathrow’n lentokentälle seuraavaa lentoa odottamaan.


Taas yhtä kokemusta rikkaampana ja fiiliskin ihan hyvä, koska luotan siihen, että saamme seuraavan lennon. Perille pääsy Singaporeen on erityisen tärkeää, koska toimitan joulupukin roolia Ossille ja Elsille. Onhan meillä pari lentoakin ostettu etukäteen Aasian päässä, jotka olisi mukava päästä hyödyntämään. En usko, että univaikeuksia tulee Singaporen päässä tämän kaiken valvomisen ja hässäkän jälkeen. What does not kill you makes you stronger!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tromsø, Norja 22-29.3.2026

Apex loma (Ylläs, Pallas, Kilpisjärvi, Tromssa) 27.3-5.4.2025

Saariselkä, Urho Kekkosen Kansallispuisto 2 – 6.10.2018