Bad Gastein, Itävalta 2 – 9.3.2019
Tätä reissua oli suunniteltu pitkään ja reissuun lähtevä porukka muuttui suunnittelun aikana useaan kertaan. Lopulta matkaan lähtivät minun lisäksi Vilma, Miska, Ilari, Riku, Samppa, Valtsu, Elias ja Toni. Tämä oli sillä tavalla erikoinen porukka, koska olin tavannut Sampan ja Eliaksen vain muutaman kerran ennen reissua, enkä ollut ikinä nähnyt Tonia. Tämä ei kuitenkaan haitannut ja kaikki pääsivät tutustumaan Riikassa, kun odottelimme jatkolennon lähtöä loungessa. Ensimmäisenä päivänä olimme aikaisin jalkeilla. Olimme syömässä aamupalaa jo ennen kahdeksaa, koska halusimme olla aikaisin mäessä. Loppujen lopuksi pääsimme ensimmäiseen hissiin vasta noin kymmenen aikaan, koska bussiaikatauluvastaavan ajat olivat vielä hiukan hakusessa ja lippujonossa joutui jonkun tovin odottamaan. Aurinko paistoi ja fiilis oli erinomainen. Viikon kuluessa tajusimme kuitenkin, että Bad Gasteinin lähimmät rinteet olivat ensimmäisenä sohjona ja parhaisiin mäkiin joutui menemään Skibussilla t...