Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on helmikuu, 2025.

Italian Alpit, Dolomiitit 31.1-9.2.2025

Kuva
Matkaseurue Lagazuoissa. Aksu, Sarkku, Vilma, Pepe, Mikko, Lotta, Sakke ja Anu. Tätä matkaa oli odotettu pitkään. Matkaan lähtivät Minä, Vilma, Anu, Sakari, Saramaria, Aksu, Pepe ja Lotta. Saramaria oli saanut idean yhteismatkasta yli vuosi sitten, kun oli käynyt Itävallan Alpeilla. Matka oli vähän niinkuin valmistujaislahja minulle ja Saramarialle. Olin toivonut yhteistä matkaa, kun valmistuin helmikuussa 2020, mutta koronarajoitukset alkoivat heti maaliskuussa. Nyt 2025 helmikuussa oli sopiva hetki. Matka oli varattu keväällä 2024, jolloin Vilmalla oli vielä polven kuntoutus käynnissä ristisideleikkauksen jälkeen. Ennen tätä matkaa ei Vilma ollut lumilautaillut miltei kahteen vuoteen, joten ei myöskään tiedetty miten Vilman polvi lumilautailuun reagoisi. Onneksi se kesti hyvin.   No sitten itse reissuun. Matka Oulusta oli pitkä, kun lento lähti Helsingistä. Lähdimme kohti Jyväskylää perjantaina 31.1 ja lauantaina sitten yhdessä Äidin ja Isän kanssa helsinki-vantaan lentokentälle....