Tromsø, Norja 22-29.3.2026
Aleksi, Ilari, Miska, Arttu, Vilma ja Mikko Perstindenin huipulla. Tällä porukalla on reissuja tehty jo useampi vuosi ja pakko sanoa, että tämä tilaisuus lähentelee aina vuoden koho kohtaa. Reissun juuret ovat selvästi Pallas kite weekissä, mutta olemme sittemmin järjestäneet omia reissuja muihin kohteisiin, ja agendalla on ollut muutakin kuin leijalautailua. Kokoonpano on vähän elänyt vuosittain, koska aina ei tietenkään kaikki pääse paikalle. Tällä kertaa mukana oli minun lisäkseni Vilma, Miska, Arttu, Karo, Aleksi ja Ilari. Lähdimme matkaan Oulusta ja Miska hyppäsi minun ja Vilman kyytiin. Ajoimme Kilpisjärvelle, missä yövyimme ennen Norjan puolelle siirtymistä. Kilpisjärvellä söimme tietysti Nesteen yläkerrassa, missä on todella hyvät sapuskat. Yövyimme Retkeilykeskuksessa, jonka retrohuoneet tekivät meihin vaikutuksen. Fiilis on vähän niin kuin nukkuisi vanhassa asuntoautossa. Hyvin nukutun yön jälkeen tarjolla oli vielä mahtava aamupala, siispä vahva suositus Kilpisjärven Retkeil...