Singaporessa 12 - 15.12.2017
Jet lag painaa vielä
ja Jobilla menossa 4 tunnin päikkärit tässä kuuden aikaan illalla. Huomen
aamulla lähtee lento Malesian Johor Bahrusta kohti Kuala Lumpuria ja sieltä Surat
Thaniin. Jobille tulossa rankka yö, jos vielä kauan meinaa jatkaa uniaan. Johoriin
Senain lentokentälle on semmoinen 50 km ja ajoaikana se on noin 45 min. Rajalla
saattaa olla tarkastus, mutta en ole aivan varma. Kyytikään ei ole täysin
varma, koska bussi ei ole vaihtoehto noin aamusta, taksi on melko kallis ja Uberikaan
ei ole paras vaihtoehto, mutta huomennahan sen näkee. Sen verran
vastoinkäymisiä ollut, että huomenna kaiken pitäisi mennä kyllä hyvin, jos karma
tilastoja tarkastellaan. Varminta olisi lähteä tänään Johoriin ja mennä aamulla
lentokentälle, mutta mieluusti asun vielä yhden yön Turkan residenssissä. Orvokin
tekemä makaronilaatikkokin on kohta valmis ja varmasti viimeisin pitkään
aikaan.
Hirveästi
Singaporea ei keretty näkemään. Hiukan pyörittiin kaupungilla ja käytiin syömässä
Chili Crabia (perinteinen singaporelainen ruoka). Marina bay käytiin tsekkaamassa, mutta sen
jälkeen väsymys vei voiton ja jalat alkoivat painaa. Kävimme myös kuntosalilla
ja juoksimme portaita (17 kerrosta). Ennätysaikaa koittaessani (1 min 45 sec)
oli joku polttanut röökiä noin 14:sta kerroksen kohdalla, missä meinasi hissi
tulla ylös vatsan pohjalta, joten hidastin hiukan tahtia. Ylhäälle päästyäni
täytyi tehdä päätös oksennanko laidan yli 17 kerrosta alas vai lattialle.
Onneksi sain pidätettyä, eikä tarvinnut tätä päätöstä tehdä.

Tämä ei tule
olemaan viimeinen kerta Singaporessa, joten ei jaksa stressata nähtävyyksistä.
Mielummin hoidan jet lagin pois ja lähden virkeänä seuraavaan paikkaan.

Kommentit
Lähetä kommentti